dijous, 8 de novembre del 2012

DIARI DEL GREG:SOS! ATRAPAT EN FAMÍLIA (Miquel Lucas Curanta, 1 D ESO)

KINNEY, Jeff. sos!atrapat en família. Diari del Greg. Barcelona. Empuries. 20012.


Tracta d' un nen, que es diu Greg que, com que ja arriben les vacances de Nadal està molt nerviós, peró un dia de sobte comença a nevar i es queda atrapat a casa seva per culpa d'aquella nevada impressionant.

El vaig escollir perquè molts companys meus de l'aula el llegeixen i com que deien que era divertit vaig decidir llegir-lo. M'ha agradat força, es divertit. Com que m'ha agradat tant intentaré comprar-me'n més. El recomano a la gent que li agradi la lectura divertida.
                                                                                                                          Miquel Lucas Curanta




2 comentaris: