dimecres, 31 d’octubre del 2012

LA GUERRA DELS XICLETS (Anja Sabrina Dobney 1r C)

FOLCK, Jordi. La guerra dels xiclets. Grumets +10. Romanyà: la Galera, 2010.

El llibre va de ficció, Quan Sa Majestat la reina Isabel II ensopega amb un xiclet el dia de la seva coronació, s'obre un dels episodis més explosius de la història d'Anglaterra. Els amics del Roald Dale i ell hauran d'afanyar-se a formar la "Resistència" per tal el país no es quedi sense infants.

El vaig triar perquè el tenia de l'any passat me'l vaig llegir molt depressa pel cole i el volia llegir més a poc a poc. M'ha agradat molt, és molt divertit. M'ha interessat el fet que anava sobre el meu país. M'he identificat amb la Felicity, que és una mica tímida i li agrada molt llegir, com jo. M'ha fet reflecionarsobre la infantessa i que de gran no haig d'espatllar la dels meus fills.

El recomano a tots aquells a qui li agraden els xiclets i volen viure una infantessa justa.

Anja Sabrian Dobney 1r C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada