dijous, 23 de febrer del 2012

RIX jamie, La venjança de la Natura, Esgarifa't, Cruilla, 2008

Aquesta història és de gènere fantàstic. Tracta d'uns senyors i uns animals que volen Hsalvar el bosc. Hi ha una màquina-robot però és una persona coberta de metalls, vol fer desparèixer el bosc però els altres no perquè és on ulls viuen. Al final guanyen els bons, els qui volen protegir el bosc.

Jo vaig triar aquest llibre perquè la meva tieta me'l va regalar i el volia llegir. M'ha agradat molt la novel.la era molt interesasant. Més o menys aquest llibre és com la realitat perquè nosaltres embrutim el bosc hi ha gent que el vol netejar. Jo he trobat el protagonista lluitador. Vaig llegir un altre llibre com quests un altres capítols i no eren tan interessansts com aquet llibre.

Carlos Garcia 1r D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada