dijous, 23 de febrer del 2012

Excursió a pas de dansa


MARSOTTO, Aurora. Excursió a pas de dansa. Escola de Dansa. Milà (Itàlia): La Galera, maig del 2010.

Aquesta és una història realista i d'aventures. L'argument que proporciona l'editorial és el següent: als alumnes de l'Escola del Teatre els esperen temps durs. Falta molt poc perquè els donin les notes del primer quadrimestre i la feina no para d'augmentar. Però la recompensa al seu esforç serà una excursió fantàstica! La Violeta i els seus companys tindran tres dies de llibertat, lluny de l'escola i de l'setudi, durant els quals hi haurà fugides nocturnes, nous amors i, naturalment, molta dansa!

Vaig triar aquest llibre perquè m'agrada molt la dansa i em va semblar interessant. Em sento identificada amb la Violeta (protagonista) perquè els problemes i coses bones que li passen, ho resol de la manera que crec que jo també ho faria. Us recomano aquest llibre, perquè té un argument molt realista i molt maco, m'ha agradat moltíssim.

Jo crec que al tipus de gent que li podria agradar aquest llibre és a persones que els hi interessa la dansa. A mi m'ha agradat molt, de nota li poso un 9'5 de 10.

Emma Stratton, 1r D

1 comentari:

  1. Una nena del quermany jejeje19 de març del 2012, a les 13:26

    Emma tu sempre amb els llibres de ballarines eeh! Que en el cole també en llegies d' aquets!!^^

    ResponElimina