divendres, 20 de maig del 2011

LEONARDO DA VINCI


TELLO, Antonio. Leonardo da Vinci. Em dic...Barcelona: Parramón, 2007.

Aquest llibre es una història sobre Leonardo da Vinci. El resum de la contraportada és el següent: que el Renaixement, des dels filòsofs fins als poetes, des del arquitectes fins als pintors, i des dels reis i papers fins a la gent comuna, tots ens sentíem capaços de transformar el món. I jo, com a fill d'aquesta època meravellosa, no escapava a aquest impuls. Per això em vaig dedicar a pintar i esculpir, a dissenyar fortaleses i màquines de guerra, i a crear artefactes per volar.

Aquest llibre el vaig triar perquè me'l van recomanar i quan vaig veure la presentació i el resum de la contraportada em va semblar interessant. Aquest llibre es fàcil de llegir però hi havia paraules que no entenia. En resum, aquesta història m'ha agradat. és interessant perquè és una biografia d'un senyor molt important i famós. El puntuo un 9. Aquest llibre, el recomanaria a la gent qui li agradin les biografies i a la gent a qui li agradí llegir històries de gent important.
FARAH CHARKI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada