divendres, 20 de maig del 2011

Geronimo Stilton: L'estrany cas del calamar gegant ( Daniel Afonso Cruz )


STILTON, Geronimo.L'estrany cas del calamar gegant. Barcelona: Planeta, 2003

Aquest llibre és una novel·la de humor i misteri. El resum del llibre que proporciona l'editorial és el següent: " Per mil formatges, la nostra ciutat esta en perill!!! Thalassius, un malvat rosegador que viu al fons del mar, ens ataca amb un exercit de crancs gegants... i després un enorme calamar blau que... Be, no això no us ho explico per no espatllar la sorpresa !!! "

Vaig triar aquest llibre perquè ja n'havia llegit altres del mateix autor i em van divertir força. A mi m'ha agradat molt perquè l'he trobat una historia divertida , original i interessant. El meu personatge preferit d'aquest llibre ha sigut en Xafarot Nesquitt. Tinc mes ganes de llegir mes llibres del mateix autor. Aquest llibre el puntuaria amb un 9.

El recomano a qui li agradi llegir, tota mena de lectors el podrien llegir perquè es molt interessant.

Daniel Afonso Cruz

1A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada