dimarts, 22 de març del 2011

LA CHIRISTIE I LA CAÇADORA DE L'INDIANA JONES ( Maria 1B)

La Christe i la caçadora de l'indiana Jones és un llibre escrit per Asun Balzola, que va ser publicat per primera vegada per l’editorial Cruilla l’any 1987.

El resum de l’obra que proporciona l'editorial és el següent: La Christie és una noia de catorze anys. La seva família té dificultats econòmiques i ella no pot estrenar mai roba. Ha de dur una caçadora del seu germà gran, que la converteix en la riota de l'escola. Aleshores s'inventa una història que relaciona la caçadora amb la pel·lícula de l'indiana Jones.

Aquest llibre el vaig triar per dos motius: el primer és perquè el títol em va cridar l'atenció i el segon perquè vaig llegir que em tractava sobre una novel·la realista, de les que a mi m’agraden. A mi m’ha agradat força perquè és realista i a mi m'agraden molt les novel·les realistes i els d'aventures. Jo de nota li posaria un 8’75 i el recomanaria a la gent que li agrada llegir novel·les realistes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada