dimarts, 22 de març del 2011

Camps de Maduixes (Marina Bofill 1B)

Camps de Maduixes és un llibre escrit per Jordi Serra, publicat per l'editorial Cruïlla el setembre de 1997.

La història tracta sobre les drogues i el perilloses que són, és la història d'una noia que es queda en coma per culpa d'una eva.
Aquest llibre el vaig tirar per dues raons: una perquè una companya meva ja el va llegir i me'l va recomanar; i segona perquè quan vaig llegir el resum vaig pensar que tindria intriga per tot el que li passava a la protagonista.
Aquest llibre dóna una molt bona lliçó sobre les drogues: cal anar en compte quan prenem alguna pastilla o droga perquè ens podria passar el mateix que li ha passat a la protagonista i podria acabar morin. Jo el recomano.

Marina Bofill Parra
1r.B eso

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada