dissabte, 29 de gener del 2011

UN PASTIS CAIGUT DEL CEL (MARIA 1B)


Un pastís caigut del cel és un llibre escrit per Gianni Rodari, que va ser publicat per l’editorial la Galera a l’any 2007.
El resum de l’obra que proporciona l'editorial és el següent:: un bon matí, apareix un objecte circular sobre un barri de Roma. Els marcians! Els marcians, crida tothom. L'exèrcit encercla la zona i, mentre els adults especulen i pensen què han de fer, dos germans, en Paolo i la Rita, s’encarreguen de desvetllar el secret d'aquest objecte tan especial, que resulta que no és un disc volador, sinó una cosa molt més dolça, eren pastissos.
Aquest llibre el vaig escollir perquè me’l va donar la professora. Jo pensava que no m’agradaria però estava equivocada, m’ha agradat molt. El titot em va cridar molta atenció perquè em va semblar una cosa molt surrealista que caiguessin pastissos del cel. Vaig llegir el resum de darrera i vaig veure que era dels que jo em llegeixo normalment.
Jo de nota li posaria un 7'25 i recomanaria aquest llibre a qui li agrada llegir històries d’ aventures.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada