dissabte, 29 de gener del 2011

ELS FANTASMES DE VENÈCIA (Marina Bofill 1B)



Els fantasmes de Venècia és un llibre escrit per Octavi Egea que va ser publicat per l’editorial Planeta l’any 2005.
El resum de l’obra que dóna l' editorial  és el següent:  és una historia amb cultures i amb misteri. A Venècia hi ha fantasmes que coneixen la història d’una relíquia que va d’amagatall en amagatall des de temps bíblics. Però també hi ha tres joves, la Gemma, l’Oriol i el Gerard, que, tot i tenir la intenció de gaudir del carnaval venecià, acaben ficats en una sessió d’espiritisme amb una mèdium cega, un assassí a sou i una nena sense carn ni ossos. Ves més malfiar-se’n, de tot: res ni ningú no és ben bé el que sembla.
Aquest llibre el vaig tirar per duess raons: una perquè la portada tenia un aire a misteri com els llibres que m'agraden a mi, i segon perquè quan vaig llegir el resum el vaig trobar un llibre amb aventures com a mi me agraden. Jo el recomano a les persones que els hi agradi les històries de misteri.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada