dilluns, 1 de febrer del 2010

A TRES METRES SOBRE EL CEL (Marina 2D)


A tres metres sobre el cel és un llibre escrit per Federico Moccia, que va ser publicat per l’editorial Planeta l’any 2008.

El resum de l’obra que proporciona l'editorial és el següent: Tres metres sobre el cel és una comèdia romàntica i un retrat de l'efímera adolescència. Babi és una estudiant model i la filla perfecta. Step, en canvi, és violent i descarat. Provenen de dos móns completament diferents. Malgrat tot, entre els dos naixerà un amor més enllà de totes les convencions. Un amor controvertit pel que hauran de lluitar més del que esperaven. Babi i Step s'erigeixen com un Romeu i Julieta contemporanis a Roma, un escenari que sembla creat per a l'amor.

Aquest llibre el vaig triar per dos motius: primer perquè a la portada hi sortia una moto “Vespa” i segon perquè vaig llegir que tractava sobre una novel·la romàntica, de les que m’agraden a mi.

A mi m’ha agradat força perquè tracta sobre l’amor de la típica noia estudiosa i responsable i el típic noi conflictiu. Llavors la noia canvia de cop i volta i es torna irresponsable i enganya als seus pares: falta al col·legi, s’escapa de nit... tot per estar amb ell. La veritat que reflexa moltíssim la vida real d’uns adolescents però no m'hi he sentit gaire identificada.

Jo de nota li posaria un 8’5 i li recomanaria aquest llibre a la gent que li agrada llegir histories d’amor, el que els hi passa als adolescents d’avui.


Marina Recuero, 2n D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada