diumenge, 31 de gener del 2010

ÀNGELS I DIMONIS (Mireia 2D)

Aquest llibre es diu Àngels i dimonis. Va ser publicat el 2006 per l'editorial Empúries. El seu autor és Dan Brown, un escriptor d'Estats Units.

És un llibre d'intriga que barreja idees no molt conegudes per la gent. Aquí us escric una sinopsi del llibre: Robart Langdon, professor de d'universitat, és cridat a Suïssa, per descobrir la relació d'un seguit d'assassinats amb l'antiga secta dels Il·luminats.

Aquest llibre me'l van regalar els meus tiets pel meu sant, just després que s'estrenés la pel·lícula. Penso que és un llibre molt bo, un dels pocs dels que he llegit i no se m'ha fet lent. Conté aspectes que no són generalment coneguts, com l'existència de símbols francmaçons en la vida diària d'algunes societats. Aquest llibre m'ha fet agafar curiositat pels criptogrames.

Aquesta novel·la es part d'una trilogia. Àngels i dimonis és el segon, els altres dos títols són el Codi Da Vinci i el Símbol perdut. Dels dos primers s'han fet pel·lícules, però des del meu punt de vista, són molt mes difícils de seguir si no t'has llegit els llibres.

És un llibre que si no pares atenció llegint-lo no el pots seguir, no l'entens. El recomano a qui li agradin les lectures intrigants i a les persones que siguin curioses. Li poso un 9'5.


Mireia Corbella (2D)

1 comentari:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn với website anthaison.vn chuyên sản phẩm máy đưa võng hay máy đưa võng tự động tốt cho bé là địa chỉ bán máy đưa võng giá rẻ tại TP.HCM và giúp bạn tìm máy đưa võng loại nào tốt hiện nay.

    ResponElimina