divendres, 7 de desembre del 2018

TIMANTTI: Bookfacefriday

Sinopsis:
La protagonista del llibre, Timantti, és filla de dos espies, i a estat entrenada per l'espionatge, però quan aquests, reben una missió especial decideixen deixar la seva filla a un orfenat. Això si, s'haurà de fer passar per una altra persona.
Al principi, Timantti es pensa que els seus pares l'han abandonada allà però anirà descobrint que hi ha unes segones intensions amagades i que en aquell orfenat ningú és realment qui diu ser.

Gènere:
El gènere d'aquest llibre és de misteri, intriga, acció i aventura.

Valoració personal:
Quan em vaig comprar aquest llibre, ho vaig fer simplement perquè seguia a la youtuber que l'ha escrit, el que no m'esperava, és que m'agradés tant. Potser si que hi ha algun tros que es fa una mica avorrit però gairebé en la totalitat del llibre, no paren de succeir coses. Per mi, el millor del llibre són les últimes pàgines. Tot i així també m'ha agrada molt la història en general, ja que era un gènere que no estava acostumada a llegir, i em va sorprendre d'allò més.

Recomanació:
Recomano aquest llibre a totes les persones que els agradi la realitat però amb acció i que els hi agradi llegir llibres amb girs argumentals, perquè n'hi ha uns quants. Això sí, el llibre només està disponible en castellà.

Júlia Salvadó Brias
1r Batxillerat C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada