diumenge, 9 de desembre del 2018

Crepusculo #bookfaceFriday


Sinopsis: El llibre va d'una noia anomenada Bella, ella té 17 anys. El seu pare i la seva mare s'havien separat quan ella era petita i ara viu amb la seva mare. Renée, la seva mare s'havia casat amb un altre home i van decidir anar a viatjar per tot el món. Davant d'aquest fet, la Bella es queda a passar un temps amb el seu pare. Ella va començar en una escola nova on va conèixer un grup de nois que li van cridar molt l’atenció. Era la família Cullen, i aquests guardaven un secret que només ells coneixien. Qui més li va cridar l’atenció, va ser un noi alt i pàlid, l’Edward Cullen, i al cap de poc temps ella ja es sentia atreta per ell. La Bella un dia mentre anava a l’institut va estar a punt de ser atropellada, però l’Edward la va salvar. Al cap d’uns mesos ella descobreix el seu secret, és un vampir. Tot això és el començament d’una trepidant història d’amor.


Per què el vaig escollir? Vaig decidir escollir aquest llibre ja que la portada em va semblar molt curiosa i interessant. És molt misteriosa i deixa lloc a la imaginació, a més a més té uns colors molt curiosos. També havia vist la pel·lícula, i aquesta em va agradar molt així que vaig decidir utilitzar aquest llibre de l'autora Stephenie Meyer. 

Ona Peral Català

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada