dissabte, 7 de març del 2015

EL TEMPS DE L'OBLIT

EL TEMPS DE L'OBLIT




SIERRA i FABRA, Jordi. El temps de l'oblit. Columna jove. Barcelona: Columna jove. 1993.

En Tetxu té 18 anys. Viu amb la seva mare ja que el seu pare viu amagat de la policia perquè era militant etarra i fa uns anys va assassinar  un home. Un dia en Tetxu coneix al bar del seu poble un noi anomenat Carlos que té la mateixa edat que ell. A poc a poc es van fent amics i en Tetxu comença a confiar en ell. Resulta que en Carlos tampoc té pares ja que els 2 es van morir. També està l'Ainoha, la novia d'en Tetxu que l'ajuda  i l'aconsella quan té dubtes. 

Jo he escollit aquest llibre perquè me'l van recomanar i quan vaig llegir el resum de arredera em va semblar interesant. A mi m'ha agradat bastant ja que es un llibre de intriga, amor, odi, amistat, etc. Jo recomano aquest llibre a la gent que li agradi llegir i que li agradi les històries així com d'intriga i suspens.

Alex martinez
3rD





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada