dimecres, 29 de maig del 2013

SI TU EM DIUS VINE HO DEIXO TOT... d'Albert Espinosa



ESPINOSA, Albert. Si tu em dius vine ho deixo tot… però digue’m vine. Narrativa. Barcelona: ROSADeLSVENTS, 2011.


Aquest llibre és una barreja de novel·la de ficció i de drama. Explica la història d’un home, en Dani, que es dedica a buscar nens desapareguts. El dia en què la seva dona marxa de casa, abandonant-lo, rep una trucada d’un pare el qual ha perdut el seu fill. Aquest encàrrec el condueix a fer un viatge a la illa de Capri, on inicia un viatge en la memòria i recorda la seva infància i les persones que més la van marcar.
 

Vaig triar aquest llibre perquè quan va sortir a la venda vaig sentir molta gent que en parlava, que deia que li havia agradat molt, i vaig tenir curiositat. He trobat que és una història molt original, ja que no havia llegit mai un llibre com aquest. També penso que quan es llegeix s’ha d’estar molt atent, ja que fa salts del present al passat, i de vegades et pots perdre. Després de llegir aquest llibre, he tornat a llegir alguna altra novel·la del mateix autor, però aquesta és la que més m’ha agradat. Li donaria un 9 i el recomanaria a tot aquell que li agradi gaudir d’una bona lectura.
Laura Ristol Cama (4t d'ESO)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada