dijous, 30 de maig de 2013

EL SECRET DEL MEU TURBANT de Nadia Ghulmam i Agnès Rotger




ROTGER, Agnès; GHULAM, Nadia. El secret del meu turbant. Col·lecció clàssica. Barcelona; Columna Edicions, 2010.

« Premi Prudenci Bertrana de novel·la 2010 »

El secret del meu turbant explica la història real de la Nadia Ghulam, una nena que només amb vuit anys va patir greus ferides per culpa d'una bomba que va esclatar a casa seva durant la guerra civil afganesa dels anys noranta. Després d'aquesta bomba, la Nadia decideix fer-se passar per un noi durant deu anys per poder portar un sou a casa, ja que el nou govern prohibia que les dones treballessin fora de la llar. Aquest llibre parla de la història d'una noia que lluita per a la seva llibertat. És un llibre escrit per la periodista Agnès Rotger de les memòries i experiències de Nadia Ghulam.

Aquest llibre me'l vaig llegir fa un temps, i tot i que després me n'he llegit uns quants més, aquesta història em va marcar molt, ja que és molt maca i molt trista a la vegada. El recomano moltíssim! La meva puntuació per aquest llibre és un 9.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada