dimecres, 20 de març del 2013

FAHRENHEIT 451 de Ray Bradbury

No recordo si primer vaig veure la pel·lícula o primer vaig llegir el llibre, només recordo que, quan era joveneta,  aquesta història de ciència-ficció em va trasbalsar. Imagineu-vos un futur on els ciutadans són submisos i obedients:  ja no reflexionen, ja no pensen, ja no qüestionen el poder. Una societat on llegir és delicte i on els bombers tenen la tasca de cremar tots els llibres que troben perquè tots els llibres són il·legals. Un món buit i superficial. Jo també em faria de la resistència, pensava el meu cap d'adolescent. Em faria dels insubmisos i salvaria el meu llibre preferit. Però... quin era el meu llibre preferit llavors? I ara? No ho sé, costa tant triar...

Fahrenheit 451 de Ray Bradbury

Muntsa Tortós (professora de llengua)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada