dimecres, 22 de febrer del 2012

GHOSTGIRL


HURLEY, Tonya. Ghostgirl. Empúries. 2008.
Aquest llibre és una novel•la fantàstica. El resum que l’editorial proporciona és la següent: A l’ institut, la Charlotte és la mena de noia que ningú no trobaria mai a faltar. I llavors un dia passa l’impensable: ella mor i es converteix en invisible de debò. Però que sigui morta no significa que s’hagi resignat que ningú li fa mai cas, només que a partir d’ara haurà de ser més “creativa” per crida l’atenció.

El vaig triar quan vaig anar a la biblioteca el vaig veure allà i vaig pensar que estaria bé, també perquè ja me n’havien parlat. Sincerament m’ha agradat bastant, perquè es una morta que vol fer el que no ha fet de viva, és emocionant. Jo el puntuo amb un 8. El recomano a tot aquells que els agradin els llibres fantàstic i emocionants, perquè mentre llegeixes no saps mai que passarà.

Aurora Robles Corp 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada