dilluns, 6 de juny del 2011

Bruixes a mitjanit


PAVANELLO, roberto. Bruixes a mitjanit. Bat Pat. Barcelona: Estrella Polar, 2009.
http://guardiandelaspalabras.blogspot.com/2009/12/autor-roberto-pavanello.html

La bruixa Amanita busca aprenent i, per això, s’endu a la Rebecca a la seva caverna, Però el Martin, el Leo i el Bat Pat sen pesquen un pla genial per alliberar-la... ”si bols aprendre mes coses del llibre, llegiu-vos el llibre”. Aquest llibre es d’humor i d’aventures.

Jo vaig triar aquet llibre perquè ja havia llegit un llibre del mateix autor i em va agradar.

M’ha agradat molt, he trobat la història divertida i interessant. Hi ha un protagonista que és el Bat Pat és el ratpenat i és molt divertit. Tinc moltes gánes de llegir el capítol 3.
Puntuo el llibre amb un 9,5.
El recomano als que els agradi
llegir i divertir-se.

Juan Carlos Nieto Hita
1rA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada