divendres, 20 de maig del 2011

VERNETTA, Xavier. Ai, que caic!. Col·lecció El Vaixell de Vapor. Editorial Cruïlla, 1994.

Aquest llibre és una novel·la d’aventures . en Martí era un nadó que vivia amb i els seus pares i la seva germana l’Anna. I el Martí sempre plorava de la mateixa manera “güe” i mai sabien què volia o que li passava. L’Anna estava farta i li llegia molt i molts contes per entretenir-lo, fins que es van acabar. L’Anna va recordar que tenia un llibre a dalt d’un armari i va intentar agafar-lo encara que la seua mare sempre li deia que no el toquessin. Tots dos van caure dins del llibre i van viure moltes aventures, fins i tot el nen petit sabia parlar. Quan van poder sortir , el bebè sabia plorar de moltes maneres, quan te gana...etc

El llibre el vaig triar perquè el títol em va cridar l’atenció i perquè era prim. El llibre m’ha agradat perquè la historia era divertida i una mica original. M’ha fet reflexionar sobre lo que faig jo a casa sempre pujo a llocs alts i perillosos i poso els peus on puc. L’autor es molt bo. Jo puntuo del llibre amb un 10. El llibre el recomanaria per a nens de primària perquè son ells els que intenten molt agafar la cosa, i es perillós.

Saber El Ouadi

1 er A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada