diumenge, 1 de maig del 2011

Quan tot comença

JOSEP, Codony. Quan tot comença. Barcelona: Cruïlla, 2007

Aquest llibre és una novel·la d'aventures. El resum de l'obra que proporciona l'editorial és el següent: ''En Lluc té quinze anys i viu en una cala de pescadors de Mallorca. Aquell estiu arriba la Júlia, una noia de Buenos Aires que passa les vacances amb la família del seu avi, gent enriquida gràcies a l'estraperlo. Els dos joves viuen una història d'amor que ha de superar molts entrebancs.

El vaig triar perque el títol em va cridar l'atenció i m'ha semblat interessant també el resum. M'ha agradat força, l'he trobat molt original, i té molt aveure amb la realitat.

La meva nota és un 9'50, i el recomano a tots que li agradin les històries d'amor amb aventures.


Daniela Carp
3r D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada