divendres, 20 de maig del 2011

La cursa més boja del món (David)

STILTON,Geronimo. La cursa més boja del món. Barcelona: Planeta,2003.

Aquest llibre és una novel·la d’humor i d’aventures basada en fets històrics. El resum de l’obra que proporciona l’editorial és el següent:”Pinky me n’ha fet una altre de les seves! M’ha inscrit, sense que jo ho sabés, a la cursa més boja del món, una competició amb patins a reacció! Per què, per què, per què la vaig acceptar com a col·laboradora? Ha estat un cap de setmana de malson...

Vaig triar aquest llibre perquè era un dels molts dels que tenia per casa i també perquè ja n’havia llegit molts altres d’aquest mateix autor, ara desprès de llegir aquest llibre em vénen ganes de llegir-me molts mes. El llibre m’ha agradat molt. He trobat la història molt divertida perquè és un llibre d’aventures i m’agraden molt les que li passen al protagonista. La història té molta relació amb l’actualitat perquè es com si es fes una gimcana; Aquestllibre el puntuo amb un 10 perquè es molt bo i a mi m’agraden les històries trepidants; El recomano aquest als lectors que els i agradin les històries d’aventures.

David Fuente García

1ºA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada