divendres, 20 de maig del 2011

Dani Bocafoc

DANI BOCAFOC

VERNON, Ursula. Dani bocafoc. Editorial: la galera, 2009.

Aquesta novel·la es de ciència ficció. El resum que dona l’editorial és el següent: Si et penses que la teva vida és dura és perquè no coneixes la d’en Dani Bocafoc. No solament és l’únic de la seva espècie en una escola plena de rèptils i amfibis, sinó que, a més a més, ha de suportar que el perdonavides de l’escola li robi el dinar dia si, dia també. En Dani ha suspès un treball sobre el mar i l’ha de repetir. Aquesta vegada, haurà de buscar informació seriosa. El seu millor amic, en Quimet, el setciències de la classe, li proposa de visitar la biblioteca. Però en Dani te un pla molt millor...

Jo vaig triar aquest llibre perquè els meus pares me’l van comprar per Sant Jordi. M’ha agradat molt, quan llegia una mica em venien ganes de llegir més. Jo li ficaria un 10. L’he trobat molt divertit. Aquest llibre és el primer que he llegit d’aquesta autora i m’ ha fet venir ganes de llegir-ne un altre de aquesta escriptora.

http://comic.cat/2011/dani_bocafoc_1.jpgEduard Sanchez 1r A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada