dimecres, 6 d’abril del 2011


KINNEY, Jeff. Diari del greg, un pringat total. 1 col·lecció. Ciutat: Barcelona, Estrella Polar, juny 2010.


El gènere es comèdia. SINOPSI: Ser adolescent pot resultar molt molest. Ningú ho sap millor que en Greg Heffley, immers en el dur ambient de l'institut, on els xavalets que encara no han fet l'estirada, han de compartir els passadissos amb els nanos que ja s'afeiten dues vegades al dia. Per sort per a tothom, el que diu en Greg, es molt diferent del que fa realment.


Jo l'he triat, per que no tenia ningun llibre per llegir, i entre la tutora i altres alumnes, em varen recomanar aquest llibre. La meva opinió personal, es molt bona. M'ha agradat molt, és molt divertit, i a mi, que no m'agrada llegir molt, aquest llibre no cansa, no és repetitiu, t'ho pases bé llegint les tonteries que fa. Crec que tots els adolescents s'hi podrien sentir identificar amb en Greg. Jo li poso un 10 perquè m'ha agradat molt. El recomano a tots aquells que no els hi agrada llegir.


Pau Fairen 3B




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada