dimecres, 27 d’abril del 2011

Gerard Piqué

PIQUÉ, Gerard. Viatge d’anada i tornada. Edicions 62. Barcelona.. Peu de la creu, Abril del 2010.

EL gènere és una autobiografia, explica la seva vida personal i del futbol.

És increïble quant em paro a pensar i recordo que, quant tenia 10 a 11 anys esperava a la llotja del Camp Nou la sortida dels jugadors després del partit. De petit, forma part d’aquell vestidor era un somni que ara anys més tard, s’ha fet realitat. La història d’aquets somnis que s’ha fet realitat és la historia que us vull explicar en aquest Viatge d’anada i tornada. Un llibre que he escrit jo mateix perquè vull que em conegueu tal com sóc i que compartiu amb mi les situacions i els sentiments que he viscut e aquest intens viatge que ha estat la meva carrera com a futbolista i com a persona. És la contra portada.

El vaig triar perquè m’agrada en Gerard Piqué i quan el vaig veure em va cridar l’atenció. I també perquè m’el va recomana la meva amiga.

M’agrada’t molt perquè surt en Gerard Piqué, el llibre ha estat divertit i a la vegada interessant. Li posaria un 9 de nota.

Recomano aquet llibre a la gent que l’hi agrada el futbol i en Gerard Piqué i les persones que volen saber la vida dels altres.

Charlotte
Medus 3rD

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada