dimecres, 16 de febrer del 2011

QUINES VACANCES MÉS LLARGUES, ULISSES! (Juan Carlos Nieto 1rA)

PALOMA,David. Quines vacances més llargues, Ulisses!. Tucan.Barcelona:Edebé,1995.

L'Uliss és una balena, se’n va del zoo i els seus amics la troben a faltar, igual que els turistes que anaven a veure el seu espectacle. I com que ningú sabia on estava la balena Ulisses així doncs es van manifestar... Si vols saber com acaba pots llegir-lo.

El vaig escollir perquè em va agradar la portada i el resum de la contraportada. M’ha agradat força, perquè és d’aventures i de fantasia. El personatge que m’agrada més és la balena. El conte és molt interessant perquè hi ha un tros que hi ha un dinosaure però en realitat és una persona disfressada. Jo puntuo el llibre amb un 7, si fos una mica més llarg m’agradaria molt més. Recomano aquest llibre a les persones que els agradin els contes d’aventura i fantasia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada