dijous, 17 de febrer del 2011

LA MÀQUINA PENSANT (Ricard Gordillo 1r B)

Aquesta novel·la de misteri escrita per Jacques Futrelle es va publicar per primera vegada l'any 1909.
El professor Augustus Van Dusen, també conegut com la Màquina Pensant, està convençut  que cap cas és impossible de resoldre. Per demostrar-ho és tanca en una cel·la i aconsegueix sortir amb ajuda d’objectes inútils, de descobrir qui ha robat un quadre sense necessitat de conèixer el lladre, i de saber on va un cotxe fantasma.
Vaig triar aquest llibre perquè el títol em va agradar i vaig decidir començar a llegir-lo. M’ha agradat molt perquè has de pensar com la Màquina Pensant per aconseguir descobrir com pensa encara que no sàpigues la resolució. Jo crec que podria agradar a la gent que li encanta el misteri i els casos de detectius.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada