divendres, 11 de febrer del 2011

EL LLADRE D'OMBRES (David Fuente.1r A)


CELA, Jaume. El Lladre d'ombres. Vaixell de vapor. Barcelona: Cruïlla, 1989.

Aquest llibre és una novel·la d'aventures. El resum que proporciona el llibre és el següent: Les ombres dels edificis, dels animals i dels habitants de la ciutat desapareixen misteriosament. El senyor Turell també es queda sense la seva ombra. Però el famós detectiu Pi Pi s'encarregà de trobar l'autor dels robatoris".

Jo vaig triar aquest llibre perquè la portada i el resum de la contraportada em van fer pensar que seria interessant. M'ha agradat força , he trobat la història molt divertida i interessant perquè cada vegada que anava llegint passaven coses més interessants i no podia deixar-lo. M'ha agradat molt el detectiu Pi Pi perquè és un detectiu molt bo i també perquè ha atrapat el senyor que robava les ombres de tot el món. Potser llegiré un altre llibre d'aquest mateix autor perquè m'agraden les històries d'aventures. La meva puntuacio per a aquest llibre és d'un 8. El recomanaria aquells que els agradin les aventures perquè al protagonista li passen un munt de coses.

1 comentari:

  1. la meva germana està fent un treball d'aquest llibre i m'ha comentat que està molt bé, crec que m'esta convençen de que el llageixi.

    Et falicito

    ResponElimina