divendres, 11 de febrer del 2011

CAMPS DE MADUIXES (Eva Tort, 1B)


Jordi Sierra, Camps de maduixes. Col·lecció Gran angular, Barcelona: Cruïlla, setembre de 1.997.

És de genère realista. El resum que fa l’autor d’aquest llibre és el següent: en un hospital la Lluciana està en coma a causa de l’èxtasi, la droga de disseny més de moda. Els seus amics reflexionen sobre el que va passar el dia abans; una de les seves millors amigues, bulímica, s’enfronta finalment amb ella mateixa; el noi que està enamorat de la Lluciana busca el camell que li va subministrar la pastilla amb l’esperança de poder salvar-li la vida. La policia també el busca, i un periodista es proposa destapar tot el dramatisme de l’afer. En poques hores tot s’accelera, i tothom qui coneix la Lluciana lluita per ella, però també per alguna cosa més.

El vaig triar perquè em va semblar interessant, realista... M`ha agradat molt, és molt bonic. Dóna una “lliçó” molt bona sobre les  drogues. Sort que té un final feliç i molt divertit. El personatge que més m’ha agradat és la Cinta, és la amiga de la protagonista. A part d’ella també m’ha agradat molt la Lluciana i més personatges, tots són divertits i interessants. El recomanaria a les noies. Ben bé no sé perquè, però crec que als nois no els agradaria. Jo el recomano!!

1 comentari: