dissabte, 16 de gener del 2010

MAURICE O LA CABANA DEL PESCADOR (Daniela 2C)


Maurice o la cabana del pescador, és de Rosa Fernàndez , es va publicar el juny del 2005 per l'editorial Biblioteca Hermes.

És un llibre d' aventures. Segons l'editorial, tracta de la vida d' un pobre noi, Maurice, que no posseeix absolutament res material: ni casa, ni fortuna, ni tant sols família...,però que té un tresor d' incalculable valor: la bondat i l' honestedat de cor. I és precisament gràcies a aquesta bondat que aconsegueix alló que tant desitjat: l'amor i l' amistat.

Aquest llibre el vaig triar perquè em va semblar curt i la portada em va cridar l' atenció.M'ha agradat molt perquè són coses que passen a la vida.-M'ha fet pensar que has de comportar-te bé amb els pares i tenir-los molt de respecte, perquè si no et pots quedar sol al món. A aquest llibre li posaria un 8 de nota. Recomano la novel.la a tots els qui els agrada llegir aventures i històries reals.

Daniela Carp (2nC)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada