dimecres, 27 de gener del 2010

LAS LAGRIMAS DE SHIVA (Souhayla 2D)


César Mallorquí és l'autor de "Les Llàgrimes de Shiva ". La novel.la va ser publicada a l'any 2002 per l'editorial Edebe

El llibre va d'un noi que va a casa de la seva tia, una de Santander, perquè el seu pare està malalt i la seva mare te por que és contagiïn. A casa de la seva tia hi ha les seves cosines però també molt de misteri i una petita història d'amor amb la seva cosina de 14 anys.

La veritat és que jo no sóc de llegir llibres, ni de broma, però el títol em va cridar l'atenció. El vaig començar un llegir per veure només què volia dir el títol. I vaig començar però no vaig parar de llegir fins que em vaig adonar ja que l'havia acabat. No em podia creure que jo, sabent com sóc , hagués acabat un llibre de 238 pàgines en tan poc temps! Crec que és el meu record. Jo al llibre li posaria un 10 de nota perquè m'ha encantat, serà perquè hi havia una petita història d'amor i molt d'enigma.
Jo què voleu que us Digui, el recomanaria a qui mai ha llegit un llibre, jo com:). Us encantarà!

Sohayla El Khatib (2D)








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada