dimecres, 27 de gener del 2010

LA SARA I LES GOLEJADORES (Clara 2D)




L'autora de Sara i les GOLEJADORES és Laura Gallego. El llibre va publicar l'editorial Destinació, Una de Barcelona, l'any 2009. Existeix també una edició en català.

El llibre de La Sara i les GOLEJADORES És una narració Juvenil de temàtica realista. Aquest llibre parla sobre una noia que vol jugar a futbol i, per aconseguir-ho, crea un equip de futbol Nomes de noies, i així poder plantar cara als nois. Enmig del camí a la Però Sara ia les seves amigues de l'Equip se'ls problemes plantejaran.

L'Aquest llibre el vaig triar perquè vaig veure per Sant Jordi és una de desfilades les. Li vaig preguntar a la venedora si estava bé i em va dir que ja s'estaven esgotant. Agafar Decidir Vaig-lo.

La història m'ha agradat bastant perquè a mi també m'agrada com el futbol a la protagonista i perquè és entretinguda, en moments em vaig cap avorrir de llegir-lo. Jo em sento identificada amb la protagonista perquè penso que ella igual. Ara ha sortit la segona part, una amiga la meva te, li demanaré i me'l llegiré. Enganxa molt i al final del primer llibre queda obert, continua com vull saber. Li posaria un 9 de nota i no li posaria un deu perquè el lèxic és massa senzil ia estones sembla una mica infantil.

Jo recomanaria El llibre a les noies que els agradés el futbol o l'esport en general, així veurien que s'han d'esforçar per les coses i que no només bons llars el so en l'esport. També recomano que la llegeixin els nois Que Són masclistes, perquè veuran que potser això no és només una història, sinó que a la vida real les noies podem arribar a Ser ossos igual o més que els estudiants ELL en l'esport. Ser millor o pitjor no depenen de Ser o senyora casa, sinó del treball i l'esforç.


Clara Berengüí Güell (2n D)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada