diumenge, 31 de gener del 2010

LA HISTÒRIA INTERMINABLE (Santi 2D)

L'autor de La Història Interminable és Michael Ende i l'editorial Alfaguara, el van publicar al 1982.

És un llibre fantàstic i d'aventures. Segons l'editorial, el llibre tracta d'una emperadriu infantil que es posa mortalment malalta mentre que el seu regne està en perill.
La salvació depèn d'Atreyu, un jove guerrer de la tribu els pells verds, i Bastián, un nen tímid que llegeix un llibre màgic.

Aquesta novel·la me la van recomanar els meus pares.
Primer vaig veure la pel·lícula i l'estiu passat em vaig llegir la novel·la.

És una novel·la interessant i és divertit imaginar-te com són les coses i els éssers. Un cop que l'hagis agafat ja no el deixaràs anar, perquè sempre et quedaràs amb la intriga de saber què passarà. A mi el llibre em va agradar molt.

Jo el recomano a aquelles persones que tinguin molta imaginació i els agradi l'aventura i el misteri.

Santi Besa Roig, 2nD

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada