divendres, 29 de gener del 2010

ERAGON (Ferran 2D)

El llibre que he triat es titula Eragon de Christopher Paolini, publicat a Roca editorial l'any 2006.

És un llibre d'aventures, de ciència ficció i fantasia. Eragon és el primer d'una trilogia que té els mateixos protagonistes. A més, en els darrers anys, s'han escrit molts de llibres que tracten temes semblants, com ara: El senyor dels anells, Les cròniques de Nàrnia, etc.

La síntesi de l'argument és la següent: Eragon és un jove de quinze anys que viu en una petita vila i un dia troba una pedra preciosa enmig del bosc. Una nit la pedra es trenca i d'ella en surt un drac volador anomenat Shapira. Els dos personatges emprenen un seguit d'aventures fantàstiques que els convertiran en herois.

Ja fa un temps vaig veure la pel·lícula em va agradar tant que llavors em vaig comprar el llibre. El fet d'haver vist la pel·lícula em va ajudar a imaginar-me les escenes i els paisatges del llibre.

La meva nota és un 7'5 i recomano el llibre a tots aquells lectors que els agradi el gènere fantàstic i de ciència ficció. A mi em va agradar sobretot perquè em permetia deixar de pensar en el dia a dia i imaginar-me un món diferent. En canvi, no agradarà a aquells que toquin de peus a terra.

Ferran González Avellí (2nD)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada