dilluns, 18 de gener del 2010

EL LLIBRE DE LA SÀGA CREPÚSCULO (Marina 2C))


El llibre Crepúsculo és una novel·la romàntica fantàstica escrita per l' autora Stephenie Meyer i publicada al 2005. Com aquest llibre, hi ha 4 novel·les més que no m'he llegit: Luna nueva (la segona), Eclipse (la tercera), Amanecer (la cuarta) i Sol de medianoche (la cinquena)

Aquest llibre va d'una noia de disset anys que es muda a un poble de Washinton, Forks amb el seu pare. Comença a anar a l'institut i s'adona compte que hi ha un grup de nois que mai es relacionen amb ningú. Un dia, en una classe de biologia, van asseure un noi d'aquests nois amb Bella (la protagonista ). El noi resulta que és un vampir. Ell i la noia s'enamoren i viuen una serie de aventures.
Me'l vaig llegir perquè va ser una recomanació de la meva cosina. Jo en principi no volia llegir-me'l, ja que s'havia estrenat la pel·lícula i ja l'havia vist, però ella insistia que era millor, que sortien més detalls i et feia emocionar més. La veritat és que quan me'l vaig llegir, no vaig notar gaire diferencia entre el llibre i la pel·lícula.
L'inconvenient és que es molt llarg, i al principi costa molt de arrancar a llegir però un cop estàs en mig del llibre, t'enganxa i és igual que hagis vist la pel.lícula. Haig de confessar que no me'l vaig llegir tot, me'n vaig cansar quan em faltaven unes 70 pagines, perquè ja sabia com acabava i com anirien les coses. Però la veritat es que esta molt ben redactat, i sap com atraure al lector.
La pròxima vegada que surti una pel.íicula amb una novel.la del llibre, primer em
llegiré el llibre i desprès veure la peli i així podré comparar les coses de la meva imaginació
amb la imatge de la pel·li. La meva nota és un 8'5.
Marina Muñoz (2C)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada