dijous, 28 de gener del 2010

CÀSTING (Clara 2D)

És un llibre de Jordi Sierra i Fabra, De la Col • lecció Columna Jove. És de l'editorial Columna i la primera edició va ser publicada el setembre del 2007.

El llibre és d'una narració juvenil i de temàtica realista. La història parla sobre tres joves, amb diferents aficions cadascun, l'Eugeni és el típic Romàntic i que el seu somni és dedicar-se a l'art. L'Esperança busca el seu somni, el de poder tenir un paper en alguna obra important i així desfer-se de la feina de professora de ball, la Verònica té l'ambició de ser famosa. Tots tenen problemes per arribar a dedicar-se l'art dramàtic. Però descobriran que per ells és més important l'amor i l'amistat.

Aquest llibre me'l van regalar per aquest Nadal , però ja l'havia vist avans, una amiga meva el tenia i li havia agradat bastant. També perquè a mi m'agrada cantar i tot aquest rotllo de l'art dramàtic, i el llibre parla d'això.
El llibre m'ha agradat moltíssim. Cada cop que m'hi enganxava la meva mare m'havia de desenganxar per dir-me que anàvem a un sopar o fer alguna cosa. Al principi és una mica estrany perquè parla de tres vides diferents a la vegada i a estones i es "lia" una miqueta, però quan ja es coneixen entre tots ells, les coses s'entenen millor. El llibre també m'ha agradat molt perquè té un rerefons, que l'amistat i l'amor és més important que una prova per ser famós o coses per l'estil. A més, una de les protagonistes és anorèxica, I ensenya que cadascú és com és. El final del llibre i m'encanta quasi ploro quan el vaig llegir, i això que jo només ploro amb les pel.lícules, mai amb els llibres. Li posaria un 9'75 de nota i ara mateix me'l tornaria a llegir.

Jo recomano el llibre a qui es pugui sentir identificat amb algun personatge. Per exemple, algú que tingui problemes a casa o algú que es vegi gras o grassa i en realitat no ho estigu. També el recomano a tothom qui vulgui ser actor o a qui es vulgui dedicar a la música.

Clara Berengüí Güell (2 ª)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada