dilluns, 18 de març del 2013

EL GORG NEGRE (Joan Marc Campos 1erC)

                                            http://www.escriptors.cat/autors/aritzetam/pagina.php?id_sec=143
ARITZETA, Margarida. El gorg Negre. L'illa del Temps. Barcelona: Editorial estrella polar, 2012.

És una novel·la d'aventures fantàstiques. Va d'una nena que viu amb els seus avis, ja que els seus pares i el seu germà havien desaparegut, que té somnis on es veu cara a cara amb el seu germà i un dia, amb curiositat el va a buscar al Gorg Negre. Allà entra en un portal i es immersa en un món de fantasia on la busquen per matar-la i només pot confiar d'una família, un follet i tres gossos. Des de llavores li esperen moltes aventures.

El vaig triar perquè em va cridar l'atenció la portada i el resum. Quan vaig llegir-me les primeres pàgines vaig tenir clar que el volia i que segurament m'agradaria. Tot i això el llibre no m'ha agradat i l'he deixat per la meitat, tot i que puc saber de que va i per això he fet el comentari.

No el recomano a gent que no li agradi que el nus tardi a arribar, ja que la arribada del nus d'aquest llibre es fa eterna. En canvi el recomano a les persones que els  agradin llibres gruixuts, és a dir llargs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada