dimecres, 30 de gener del 2013

L'ATZUR MÀGIC DE L'ENIGMA (Joan Marc Campos 1erC)




GARCIA, Dolors. L'atzur màgic de l'enigma. El vaixell de vapor. Barcelona: Editorial cruïlla, 1998.

És una novel·la fantàstica. Va d'un grup de nens que van d'excursió a la vall del Silenci i els hi passen aventures trepidants a cada un d'ells i fins i tot tindran d'anar de presa per no quedar-se atrapats al temps, convertir-se en una llegenda.

El vaig triar perquè un dia la meva tia em va portar aquest llibre i en mirar-lo una mica vaig veure que un personatge es deia Joan Marc. M'ha agradat molt i he trobat que era una història molt divertida i interessant, que fins i tot m'he l'imaginava tant que somiava amb ell. 

El recomano a tot aquell lector/a que els agradin les aventures i els enigmes per resoldre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada