diumenge, 2 de desembre del 2012

COM VA DESAPARÈIXER EL 6È A (Adrià García Cabrera 1er D)


BREZINA, Thomas. Com va desaparèixer el 6è A?. La penya dels tigres. Barcelona: Cruïlla, 2008.

Aquest llibre es d'intriga, d'humor,... Va sobre que una noia dels 3 tigres fa una aposta amb un noi de 6è A, S'aposten uns diners a que el noi de 6è A pot fer desaparèixer tota la seva classe en una lloc misteriós i en una hora els tigres l'han de trobar. Els trobaran?

Jo el vaig triar perquè una vegada el vaig veure en una llibreria i com que havia de comprar-ne un, doncs el vaig agafar. M'ha agradat molt la història, l'he trobat divertida i interessant. M'han vingut moltes ganes de llegir altres llibres d'aquest autor.

Jo recomano aquest llibre si esteu avorrits de llegir llibres que no us interessen perquè quan el comences, no pots parar de llegir-lo.

Adrià García Cabrera 1er D


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada