divendres, 23 de novembre del 2012

UN BON EMBOLIC A NOVA YORK. (Clara Corral 1er D)

(anonim), un bon embolic a nova york. Espanya: Planeta S.A,2010.

El gènere es realista son les aventures d'un grup de cinc joves "Les Tea Stiltion" estan a Nova York, a la metròpoli fan molts amics i, la Niki complirá el seu somni : PARTICIPAR A LA GRAN MARATÓ DE NOVA YORK, peró han d'investigar qui és el que amenaça a la familia de la Pamela.

El llibre l'he triat perquè ja fa temps que me l'havien comprat i la meva mare sempre em diu: "si no et llegeixes els llibres que tens no t'en comprarè cap més!!". I per aixó me l'he llegit aquest conte m'ha agradat força l'he trobat la història divertida,tot i que no te cap relació amb l'actualitat. M'identifico amb la "Coltte", m'han vingut mes ganes de llegir un altre llibre de aquesta col.lecció.

Jo recomano el llibre a una nena que es diu , Paula Garcia, l'hi recomano perqeu crec que li pot agredar, l'he vista llegint llibres d'aquesta col.lecció.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada