dilluns, 12 de novembre del 2012

NO EM BACIL·LIS! (Berta Gomes 1r D)

NO EM BACIL·LIS!!



ARGERICH, Montserrat i REY, Flor. No em bacil·lis. Projecte Solaris. Vic: Eumo Editorial, 1996.

És de ciència-ficció però podria ser real si no fos que el bacil CN ALFA i el mutant CN SIMPLEX no existeixen. Una biòloga anomenada Júlia mor infectada pel CN ALFA, el bacil amb què estudiava per obtenir una vacuna. Molt gent accepta la mort excepte l'Anna, que està disposada a  descobrir què li ha passat.  Al final, s'adonen que l'amor de la Júlia... 

M'ha agradat i l'he trobat interessant perquè va sobre una mort i això m'intriga. També el que m'ha intrigat ha estat que aquesta història hauria pogut passar a la realitat. L'he triat també pe'l títol, m'ha semblat que podria ser divertit, (encara que el títol no té res a veure amb la història).

Recomano aquest llibre a tota la classe, a tot l'Institut i a tots aquells que els agradin les ciències i els llibres d'intriga.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada