dimarts, 30 d’octubre del 2012

ELS DOS MONS DE LA ZOÈ (Anja Sabrina Dobney, 1r C)

GARCÍA - SIÑERIZ, Ana. Els dos mons de la Zoè. La banda de la Zoè. Barcelona: Estrella polar, 2011.

És un llibre realista. El pare de la Zoè és sospitos del robatori d'una obra d'art. La banda de la Zoè marxa a París per desemmascarar el veritable lladre. Allà la seva famosa germana, Matilda, els ajuda.

El vaig llegir perquè me'l va recomanar la Berta. M'agradat molt, és molt divertit i interessant. La història és molt actual i això et facilita posar-te en el lloc del protagonista. El personatge que més m'agardat es la Zoè, la protagonista, perquè és el que més s'assembla a mi. Després de llegir aquest llibre em vénen ganes de llegir la resta de la col·lecció. I tinc unes ganes que surti el quart llibre al novembre! Que es diu Zoè loves NY.

Recomano  el llibre a les nenes, perquè va de moda, famosos, maquillatge i aquest tipus de coses.
 
Anja Sabrina Dobney 1r C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada