dilluns, 19 de març del 2012

DIARI D'UNA PENJADA 2


RENÉE, Rachel Diari d'una penjada 2. Editorial: Diari d'una penjada. Ciutat: Barcelona  Estrella Polar, 2011
 

És una novel·la realista. És una noia a qui li passen moltes coses a l'institut. Hi ha un noi que li agrada, hi ha una nena que es molt "pija" i li fa la vida impossible. Però, sort que té dues amigues que l'ajuden.

El vaig triar perquè em vaig llegir el primer llibre i em va agradar. M'ha interessat molt la novel·la perquè li passen moltes coses. En diferents moments m'he sentit identificada amb la protagonista. Per exemple: Ella té una germana pesadíssima i jo tinc un germà igual. També té dues amigues amb les quals sempre va, i jo també. He sabut que ha sortit la tercera part m'he la llegiré sigui com sigui!.

Aquest llibre pot agradar perquè diu bastantes tonteries i rius més d'un cop!.
                                                                                               
Melanie  Piñeras Sánchez 1C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada