diumenge, 26 de febrer del 2012

DIARI DEL GREG, LA CRUA REALITAT.


KINNEY, Jeff. Diari del Greg. La crua realitat. Estrella polar. Barcelona: Edicions 62, 2010

La història és realista però a la vegada és una novel·la d'humor. No és l'únic llibre de la col·lecció, el primer es diu Diari de Greg. Un pringat total. Va sobre un noi que es vol fer gran i que al final s'adona que prefereix seguir sent un nen.

M'ha agradat molt. M'ha semblat divertida. A mi no m'agrada gens llegir gens fins que vaig trobar aquest llibre que em va enganxar molt. Bé, jo també tinc moltes ganes de créixer.  Jo trobo que sóc molt desendreçat i el protagonista també, ho és. Jo el recomano a gent de la meva edat, perquè penso que les aventures del protagonista ens passen a tots.

Si voleu més informació sobre el personatge, aquesta és la seva pàgina web, diariodegreg.com, hi ha jocs i tot.
Edu Vílchez
1rC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada